红二

又是一条好汉

【GGAD】A thousand ways to make u die(填词)

哈哈哈哈哈口译课摸鱼写出了这首歌!

你们喜闻乐见的What makes Albus Dumbledore become so fond of u guys! 

又名 a thousand ways to make u die ! 

颤抖吧!辣鸡们! 

原曲: 50 ways to say goodbye

https://music.163.com/song?id=21803760&userid=359831135

My heart is outrages, 

老子现在很火大,

My head is losing sense, 

 我快要气爆炸,

I'll take the high road like I should!

我他妈早就该这么干了!

He said calm down baby,

阿不思说冷静啊亲爱的,

you guys are kids, don't be,

他说你们只是孩子,别这样, 

I'll let you go 'cause my manners are good .....?????

我会放过你们的,这样显得有教养???

what makes albus dumbledore become so fond of you guys ?!

什么让阿不思·邓布利多这么喜欢你们这群兔崽子?!

I'll make you fall from a broomstick, 

我会让你们滚下扫帚,

burst playing bad tricks,

恶作剧玩爆炸,

Run to the forest hidden with a voldmort, 

冲进藏着伏地魔的森林里,

help me help me,

来啊来啊,

If u dare to try! 

你们敢试试吗?

I'll make your wand gushing toxin, 

我要让你们的魔杖大吐毒素,

Hit by a hippogriff, 

被鹰头马身有翼兽一脚踢飞,

Fell in a dungeon full of Mandrake,

滚进装满曼德拉草的地牢里,

Help me help me,

来啊来啊,

I'm ready to try!

我已经准备好试试——

all ways to make u die! 

你们的各种死法!

可能还有下半首等我晚上下课回来再说hhh


评论(12)

热度(374)

  1. 共16人收藏了此文字
只展示最近三个月数据